birkaç kötü site. nihaha. ayrıca da kendi biloğumu kendim yaparım. hahayt!
fak feysbuk
tambılır
blogg.se
vkontakte.ru
stumble
okuma sitesi
formspring
imdb
ekşi sözlük
twitter
ask.fm
good reads
deviantart
triancula single listesi
profil
last.fm
eksprensip
limonyak
boş zamanlarımda kendimi sevmiyor değilim.




Thursday, February 19
This is all about you. The world has to revolve around you.
I'm a driving instructor. I just wanted to do my job.
You had no intention of learning how to drive. You had one thing in mind.
To reel me in. And why? Because you have to be adored.
You've got to be wanted. And you drink it in.
And you leave me with a spring in your step.
And you go off and you fuck your boyfriend and you fuck your girlfriend.
And you all drive around in that stupid, little yellow car.
bir film bazı şeyleri bu kadar da komik, sevimli ve üstelik gerçekçi anlatmamalı.

Labels: , ,

0 comments


Tuesday, February 17
Ne yapmak istediğimi göremediğim için kendimi suçladığım ilk ve en kırıcı andı belki de o. Hakim olunamayan o yegane tavrın nihayetinde, beklemekten yorulmayan bir sandıkla karşılaşsam belki de o sakil çatışmanın beni düşüncelerime yaklaştırdığını görebilirdim.

Labels: , ,

0 comments


Monday, February 16
gelgitlerin sayısı o kadar çoğaldı ki. üstelik bilincindeyim -acak'larının. eveeet.
işte bu gibi durumlarda aynaya bakıp, sulukule dansı eşliğinde headbang yapıyoruz. eveeet.
en azından yapmalıyız.
öyle değil mi kedibörç?

Labels:

0 comments


Saturday, February 14
beni vurdular! vurdun! vurdum. güldüm. güldük! sonra başım döndü. ya da ağrıdı. "ahm, hatırlamıyorum my honey..."
hey! deli gibi gülmesene. en azından güldürme de her şeyi ben kendim yapmış olayım.
ya, ya! uyusana! 06.54. 06.55. 06.56.
e hadi uyansana! 11.28. 11.29. 11.30!
kalk! kalk! kalk!
hayır yapmayacağım!
hayır bu kez son derece de sinir olacağım!
yalan!
kahkaha! kahkaha! ne kadar da ciddi, ne kadar da asi! ille de sert, ille de kafiyeli.
bu kahve biraz şekerli mi olmuş ne?
o zaman demire bürünsene aşk ile?
haydi durma, yap bunu!

Labels: , , ,

0 comments


Wednesday, February 11
музыка должна сохранить игру и все мы должны танцев до утра. так здорово. так чертовски здорово.
musik ska fortsätta att spela och vi har alla att dansa fram till morgonen. så coolt. så jävla cool.

Labels: , ,

0 comments


Tuesday, February 10
hayır anlamıyorum, 15 dakka yüzünden en sevdiyim insanı görüp "heheebehehehehe!!11" yapacağım yerde ortadoğu ve balkanların en gerizekalı, en uyuz, en sinir, en sinsi, "ben şu anda sana laf sokuyorum çünkü ben akıllı biriyim - bunu unutma!11"lı insanını görüp kafayı yedim. evet yedim. çünkü karnım açtı ve makarna yemekten çok sıkılmış idim. gene olsa gene yaparım hani.
ya neyse. konu o değil. ehe.
gerizekalı ya. kafasına iki çakıcam görcek. göt. göt. bok.
ahaha.
dur yæ eğlendim.
sırf barış'ın hatrına tatsızlık çıkmasın diye susuyorum yoksa bir gün çakacağım suratına. yapacağım bunu.
neyse. konumuz şu. malumunuz ekonomik kriz nedeniyle yazılarım artık günde 3453 kez yerine 2 günde 1 falan yayınlanıyor. ve biliyorsunuz SANSÜRLÜ!!11 artık öyle her istediğimi yazamıyorum.
adeta buram buram sansürlü türk ailesi gibi olduk. olduM! MMMMMMM!!!!111
hayır git başımdan, burası tamamen bana ait, bizatihi benim.
cumartesi akşamı mıydı, pazar mıydı, dün müydü hatırlayamadım şimdi (niye tria, yoksa cumartesi günü senin için mükemmel bir gündü ve adeta sarhoş gibiydin de ondan mı hatırlamıyorsun? ehehehehe sdkljsdklfjds)
neyse işte, yukarı çıkıyorum. bir baktım alt komşunun anahtarı kapıda. sinsi gibi pas geçip merdivenleri çıkmayı denediysem de, vicdanım adeta gürültülü bir isyan çıkardı. işte o an içimden "hedbenk" yapasım geldi. (ehehe artık gazete yazılarında ingilizce kelimeye türkçe okuyup da yazıp sonra da iki tırnak içinde yazmayana kız ve/veya araba vermiyorlar sevgili okurlarım)
o yüzden içimdeki 598593 süper insanla oturdum sohbet ettim, dedim "ne ayakh?!" sonuç olarak ise o uyuz, o avam sarı saçlı kadın - ki size bahsetmiştim bundan (şimdi de dizi yazar gibi köşe yazısı yazan insanları eleştiriyorum cesika. pardon yanlış oldu, pelin batu dicektim : ))))))))))9999999999999999)
açtı kapıyı. daha doğrusu açmadı. sinsi gibi geldi, delikten baktı. ben de salağım ha anlamadım. mal karı ya. neyse, açtı yanında iki velet. ben bütün "biliyorum melanie hanımcığım, aramızda çok tatsız şeyler yaşandı ama show must go on!!11"lığımla "hanfendi, anahtarınızı unutmuşsunuz, geçiyordum gönlüm elvermedi"
sdçfkdsşfkşsdfklsdkfsdfkşdkfsd.
"gönlüm elvermedi" dfgkldfgkdflgkdflgkdf. bazen bayılıyorum bu salak kelime seçişlerime. şimdi mesela pelin batu olsaydı bana "biz buna algıda sıçıcılık diyoruz!!1" derdi. hayır yæ, o cesikaydı. ahah. cesika git başımdan, benim bir sevdiyim varç. eheh. varç. ehehe. dur ya baya bildiğin eğlendim, hacı burda bir gülme molası verseydik? ehehe.
ya işte o da "allah tuttuğunu rast getirsin, allah seni ıssız adalara düşürmesin..." falan diye sayıkladı. ama o kadar korktum ki, "muhakkak sonunda allah belanı versin!!!111 yapsın bunu!!!111" yapacak sandım.
yapmadı.
haliyle gene de üzüldüm.
mesela az önce de apartmanımızın ex-yöneticisi sdlşkfdşskf bana "oooooovv!!! nerdesin sen yauu!!!!" falan yaptı. ki adamla sanıyorum en son 2 sene önce karşılaşmıştık. ehehe.
hayır bana inatla "sen avcılar'a gidiyorsun biliyorum ben, avcılar'da artık tüm fakülteler, ya avcılar burdan kaç saat?!" falan deyip durdu. haliyle kendini türkçe ifade edemeyen pelin batu gibi hissetmedim değil.
bazen zaten çünkü bu yüzden bilakis ghgfhlhlgf türkçemin "pelin batu türkçesi"yle ortak izler taşıdığını düşünüyorum. asjkdkaskad. çok korkunç bir şey bu bence.
tıpkı ayşe özyılmazel'in "geçen gün arkadaşım geldi, nesrin, kız direk bana itiraf.com!" gibisinden köşe yazıları yazması gerçeği gibi. ha bir de şu var, "bu yazı benden, bu yazı kalbimden..."
bence çok duygusal bir yazıydı o. sdfjsdfjlsdfsd. hayır bu iki kadına karşı içimde korkunç hisler besliyorum. bilmiyorum sebebini. sürekli onları anlatasım var yazılarımda. sdlşfkdslşfksdşlfksd.
"gelgörgi biçæææreyim..." gibi
veyahut
"aaahm... ben shopping centre'ların tabelalarındaki adların turkisch olması gerektiğini düşünüyorum"
düşündüğünle kalmalısın sevgili pelin batu'cuğum : )))))))99
pelin batu ile ahmet hakan'ın çıkıyor olması gerçeği, türkiye'nin hangi sosyolojik gerçeği ile örtüşmektedir?
ahan da benden size büt sorusu.
bir de bu aralar "tuna kiremitçi her yerde!!!!11" gibi bir durumla karşı karşıyayım sanırım. bunu sanıyorum. hayır her şeyin üstüne, dün açtığım gazetenin reklamında, açtığım sitenin göbek kısmında, sokak arasındaki afişlerde, *eksik yazı, çok eksik yazı*'larda her daim görüyor ve/veya haberini duyuyorum. bence bu işte bir yalnızlık var hacı. : ))))))))))999999999999999999
not: yalnız gey yazısı gibi olmuş, renkler falan. sdjksakldjasdas. bunu farketmedim değil. ehehehe.

Labels: , , ,

0 comments


Sunday, February 8
"...ve sonra ne olursa olsun kucaklaştık biz : ) evet, kucaklaştık..."
şenay gürler'ciğim, hakikaten ben de şöyle bir dönüp baktım da, meğerse biz de o şekilde yaşamışız o anı. hatta o sevgi öylesine güzelleşmiş ki seneler içerisinde, ben kendisine ıhlamur bile kaynatabilmiş üstelik içine de sevgim ile beraber bir kaşık da bal katabilmişim.

Labels:

0 comments


Friday, February 6

Labels: , , ,

0 comments


Wednesday, February 4

Labels: , ,

0 comments


Tuesday, February 3
Hayır küçük müçük diyoruz mesela küçük kuzenime ama kendisi eşşekler kadar büyümüş haberimiz yok. "adam liseye başlayacak ulan! ahahahauhauha" yaptık dün orkun'la mesela.
mesela şey de var, dün ben bankaya gittim, bir baktım ilkokul arkadaşım. yalnız biz de öküz gibi olmuşuz da bankalarda karşılaşıyoruz artık. "ehuehuehuhe" şeklinde birbirimize sırıttıktan sonra başladık muhabbete. "yææ iş bankası'ndaki kuyruğu gördün müğ? korkunçtu..."nun arkasından "evet ya of sinir oluyorum pazartesi günleri hep böyle oluyor!!!1 : ((888" falan. filan.
ama keşke muhtardan ikametgah belgesini alsaymışım. o kadar da can demişti üstelik. bizi şu anda izmir'den izleyen can'a sevgiler. : )))))))99
"- ya biz bu kadarcıktık ya!!!!!! ehehe.
- evet eşşek kadar olduk resmen hakkaten yæææææ..."
hakkaten de biraz ayıyız galiba tria'cım, ne dersin? ehehe. mua!

Labels: , ,

0 comments


Monday, February 2

Labels:

0 comments


Sunday, February 1

Labels:

0 comments


geçmişimin kara lekeleri
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
November 2011
December 2011
January 2012
March 2012