birkaç kötü site. nihaha. ayrıca da kendi biloğumu kendim yaparım. hahayt!
fak feysbuk
tambılır
blogg.se
vkontakte.ru
stumble
okuma sitesi
formspring
imdb
ekşi sözlük
twitter
ask.fm
good reads
deviantart
triancula single listesi
profil
last.fm
eksprensip
limonyak
boş zamanlarımda kendimi sevmiyor değilim.




Saturday, January 31

Labels: , ,

0 comments


Friday, January 30

Labels: , , , ,

0 comments


Thursday, January 29

Labels: , , , ,

0 comments


Wednesday, January 28
biloğum adeta aşk şeysine döndü sevdiyim. çiçekler böcekler ve bir adet de bubble içinde "evlenmeyen kalmasın anacım" diyen evlilik karşıtlarının baş düşmanı, esra erol the evlendirme şeysi çizmeliyim : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9999999
öperim seni çok fena, morarırsın, ama sana da mor çok yakışıyor!!!!!!!!!!!!!1111111
adeta enfesim böbeyim ama hayır sensin o!!!!!
guess who fatman? : )))))))))))))99

Labels: , , , , ,

0 comments


Tuesday, January 27
"gerizekalığğğğğğğğğğğğğğğğ! evli gibi yaşayalım istedim ben yaaağ!!!!!!!!!! gerizekalığğ!!!!!!!!!!!!!"
bizim sonumuz hatice ile ramiz bey'in sonu gibi olmamalı sevdiyim, yææærim. sdşfksidsfs.
çünkü benim sana timsah alma gibi planlarım yok değil. ve hatice'nin vermiş olduğu tepkiyi vermenden de korkmuyor değilim. :(((((((((((8888888888.
"noldu ramiz bey, haaağğğğğ, onu da yağpcham, bunu da yapcchhhaağğm, ooooyyşşh!!!!111 hıhhhhhhhhh, ebeni öpücem ben senin, görcen sen!!!!!11111"
ama ille de "bey!1" sen de böyle çemkirsene bana böbeyim, "sayın leon bey!!!" şeklinde. ehehhe. nası da yakhışır. adeta bal gibi........ ımmğh.
hi gibik! ehehehehehehhe.
:silmebiallahıncezasıyæær:

ama ben "eğer üzmeyeceksen, hayatıma hoşgeldin diyorum yææær". eheheh 34343343434.kez hoşgeldin yæær, yürrreğime falan. eheheh.

Labels: , , , , ,

0 comments


Monday, January 26
"son zamanlardaaaaaa, son zamanlardaaaaaa, değişen bişe yoooook, değişen bişe yoooook"


nasıl yalan. nasıl yalan.


ama hala geçerli olan da şu tabii ki,


- naber tria'cım nasılsın?
- nolsun bildiğin gibi, ehehe.


son zamanlardaaaaaaaa, son zamanlardaaaaaaaa...............çoknoktaçoknokta

Labels: , , , ,

0 comments


Saturday, January 24
fonda çalan şarkılar : Kenan Doğulu - Çakkıdı, Baş Harfi Ben.
mektubun yazılış yeri : Stockholm Mahallesi / Fatih
yazan : Æ. Гибберинг
tria'nın yorumu : yeğa... ehehe... :amandahadikalkkaynaşalımkız:
sosyal mesaj : kontör yükleyelim. yoğurt yiyelim. marketlerdeki yoğurtlara indirim uygulayalım. gençlerin yoğurt seçme bahanesiyle izdivaç kurmalarına izin verelim.
işte tria leon'u duygulandıran duygusal ve hemen arkasından hareketli kıpır kıpır bir çalışma..............
"Sevdiyim, Mektubunu az önce aldım. Bir çırpıda okuyup hemen cevap yazmaya koyuldum. "Arkana bak Æ!", "Watch out!" ve "Watch your step" tarzındaki uyarılarından dolayı sana nasıl teşekkür etsem, nasıl deli deli öpsem bilemedim. Çünkü arkama baktığımda sırtıma atlamak için sağ ön patisini kaldırmış, kıçını fiti fiti şeklinde ivedilikle sallayan bir Kedibör görmedim değil. Hasretin beni dayanılmaz düşüncelere sevk etti. "Fransızlar neden mütemadiyen çocuklarına Mehdi ismini koyuyorlar?" diye günlerce düşünüp bir sonuca varamadım. Üzerine bin kaç milyon tane sigara yakıp sık sık Neşet Ertaş dinledim. Sensiz boş bir çerçeve gibiyim bebeyim. Ağlayan palyaço gibiyim adeta. Mektubunda çoklukla ne kadar çıtır ve taze olduğunu dile getirmişsin ıssız çöllerde açan nadide çiçeyim. Görüyorum ki hala eskisi gibisin. Senin adına ne kadar sevindiğimi bu değersiz kağıt parçası ve yontma kömürden işlenmiş bu kalem asla anlatamaz. Mektubunun arasına sıkıştırdığın saç parçalarına bir anlam veremesem de sonuçta hediye sayılır, saygı duyarak törenle çöpe kibarca koydum. Hayır atmadım, koydum evet. Sana dün yolda hunharca kopardığım kavak ağacı yaprağının 3te 2lik kısmını yolluyorum. Bu yaprak parçası sana Kanlıca'da hiç yemediğimiz yoğurtları hatırlatsın isterim, zaten insan olan iki gıdım yoğurt için kalkıp da Kanlıca'ya gitmez. Seni seven ve adeta fanın, sinsırli yors, Æ. Гибберинг."
inanır mısın şu anda o kemanlı acıklı kısıma geldim böbeyim... adı lazım değil baş harfi æ.
başarılı bi çalışma!
o yüzden puanım 2!
ehehehehehehe.
not: "hayır tria, sana kızmayacağım" de bunu, de bunu, der misin? de bence. demeyene yoğurt ve bonus olarak tria vermiyorlarmış.
"öğylediyoğlar"

Labels: , , , ,

3 comments


benim içimde bi rapçi var. yo-yo! :$$ ne biliyim bu ara utanmasam her gün ne-yo, chris brown, t.i., kanye west, john legend falan dinleyeceğim. aralarından yalnızca kanye west'i last.fm'ime skropluyorum çünkü kendisi adeta müzikte devrim yaptı. ehehe. yok ama bence dinlenesi bir insan kendisi.
bir de işin komiği, bir ay önce "her gün klasik müzik dinleyeceğim" sözü vermiştim kendime. "git bi çaykovski cd'si al!!11" yapıyordum kendime. mozart'lar bach'lar ve beethoven'lar havada uçuşuyordu. olmadı. olamadı. ama teklif bile almıştım bir müzik korosundan. (ismi lazım değil, beni o zalim yaktığ...) "hafta sonu bana bir uğra, sesine uygun koro cd'leri seçeriz tria'cım..." sözü bile almıştım bir müzik hocasından.
biraz maymun ve şebek gibiyiz adeta tria bey? ehehe. mucks canım.
neyse sonuç olarak bence içimdeki bu rapçi gençliği öperek öldürelim, nası fikir amağ? süperim ki. eheh.

Labels: , , ,

3 comments


Friday, January 23
çay içtim.

Labels:

7 comments


Thursday, January 22
1- sertab erener ile demir demirkan'ın özel hayatı hangi çeşit aşka örnektir, kişisel yorumlarınızı da katarak bu aşkı 2009 türkiye'sine göre yorumlayıp, çeşitli açılımlarla cevabınızı geliştiriniz, onu da yapamıyorsanız gidin bir çay falan alın kendinize, o da olur hani.
2- ünsüz şarkıcı tria leon'un özel hayatı nasıl gitmektedir? örneklerle açıklayınız.
3- şu günlerde yaşamakta olduğumuz ekonomik krizin popüler kültüre olan etkilerini yazınız, uçankuş tartışma programının ve televole magazinel kültür programlarının yayından kalkmalarına karşı duymuş olduğunuz hissi tanımlayınız.
4- okan bayülgen ile ayşe özyılmazel arasındaki bitmiş ilişki örneği, ne tür ilişki örneğine dahil olmaktadır? neden? ne zaman? ne alaga?
5- okan bayülgen niçin evlenmiştir?
6- ayşe özyılmazel niçin şarkıcılığa soyunmuştur? havalar soğuktur, kendisi acaba bu krizde, bu soğukta, bu ayazda üşümemekte midir çıplak sesiyle?
7- lady gaga'nın tria leon'un hayatındaki önemini tartışınız.
8- gibbering ile tria leon'a buradan bir selam ve artı öpücük yollayabilir misiniz? (yollamayan fatih ürek ile featuring yapsın, uuğ)
9- 2009 sevgililer günü favori şarkınız hangisidir?
a) ebru yaşar feat. ismail yeka - seviyorum seni yær, gözlerim sana ağlar.
b) ebru yaşar - eğer beni üzmeyeceksen, hayatıma hoşgeldin diyorum.
c) asuman krause - good good very good, al beni al hemen yud.
d) gökhan özen - bize aşk lazım, bize aşk lazım, ayrılık değil.
e) alişan - öyle göründüğüme bakma sen, benim de bazı romantik anlarım var.
f) hadise - can you feel the rhythm in my heart, the beat's going düm tek tek.
vizeye yalnızca ayçi girdi. kendisi 0 aldı. yeğani finaline girmeyene final giriyor haberiniz olsun. herkese kucak dolusu sevgiler falan. ehehe.

Labels: , , , , ,

7 comments


Tuesday, January 20
geçen gün kulisin oralarda çağla'yla karşılaştık. çağla malumunuz sabahlarımızın yeni sultanı. sonra dedi bana "tria sen bilmiyorsun olayı, tarkan bizi çok perişan etdi, çoak!" ben de dedim ve girdim hemen deliganlı gibi konuya, "ee hacı dedim, anlad"
olay şuymuş.
tarkan "ah o boncuk boncuk terlerin" isimli bir beste yapmış. buraya kadar mantık sınırları dahilinde her şey. fakat bu şarkıyı çağla'ylan alişan'ın (ne kafiyeli yeğa) programındaki battaniyelere rağmen üşüyen, boncuk boncuk terlemesine karşın titremesi geçmeyen hanım teyzenin tragedyaları anımsatan dramının üzerine yazmış. hem de 3 dakkada. ama işte alişan'a vermemiş şarkıyı. alişan da gitmiş çay içmiş üzüntüden.
sosyal mesajım, birbirimizi boncuk boncuk terletmeyelim, lütfen.
:çokhricaedeceyimbunu:

Labels: , , , , ,

0 comments


tam 6 gün önce manavın birinde yarım kilo muz ve yarım kilo mandalina alırken bir yandan da bana laf sokan o insanı hiç affetmeyeceğim. yapacağım bunu.
ha bir de hatırlat bir ara seni ben şapiyim. aman da aman. oyşh.

Labels: , , , ,

4 comments


Monday, January 19
Artık tek başıma hazır çorba yapabiliyorum ve ayrıca da bilgisayarıma format atabiliyorum. bence bunu kutlamamız gerekir. saat 2'de şeyde. eved!

Labels:

2 comments


Sunday, January 18
ne de güzeliz böbeyim. sana adeta tuna kiremitçi alırım. sonra iclal aydın da gelir belki eşantiyon olarak. "ne güzel hiç yoktan gamzelerimiz de olur" artık bebeyim. bu düşünce bile beni huzurlu kılmaya yetebilir. en azından bunu sanmaktayım.
meğersem ben hipertansiyonmuşum. yeğani, perşembe günü eve 4'te gelip 5'e kadar uyumayı planlayıp 6'ya kadar uya-na-ma-ma, otobüste oturduğum için, yaşlı amcaların çemkirici bakışlarına al-dı-ra-ma-ma (alina orlova ramamamrammamamamamramma, sonra bir de arkasından under my umbrelllaaaeeaaaeaeaeaeaeaea ne biçim de mucxx yea ehehe) ve de sonra hayvani ötesi baş ağrısı, baş dönmesi, yüksek ateş, yüksek ötesi halsizlik ve en iğrenci de 48548305938 kez burun kanaması.
eved. itiraf ediyorum. ben bir hiper tansiyonum.
bebeyim, bu ilişkimizde bir soruna yol açmamalı, beni hala seviyor musun okşan?
Previously on Tria Leon
Okşan: "Mereba :))))))))) Geçen gün sizi Kadıköy'de gördüm ve elinizdeki mor şemsiyenizden çok etkilendim :)))))) Sizinle tanışmak istemiyor değilim. Bu arada adım Okşan. Umarım beni yanlış anlamazsınız :)))))))"
Çok Daha Önceki Bir Filaşbek
Okşan: "Mereba :))))) Demin telefondan sizi arayıp, sesinizi duyup "ehehehe" yapıp kapatan kişi ben idim. sesinizden çok etkilendim ve sizinle tanışmak istemiyor değilim. Bu arada adım Okşan. Umarım beni yanlış anlamazsınız :)))))))"
benim sapık sevgilim, burnum falan. kan. acı. hastalık. baş ağrısı. potansiyel beyin kanaması................. :emeomeomeomoemeo:
bence hastalık güzel bir şey.
YAVAŞ ÖP!
:ehehehe:

Labels: , , , , , , ,

5 comments


Thursday, January 8
o iğrenç siyah kaşları, platin sarısı saçları, avam kişiliği ve 13üncü yüzyıldan kalma sopasıyla beni rahatsız eden o kadına bir adet "best of serdar ortaç" albümü + "serdar ortaç live at kuruçeşme arena dvd'si" ve "serdar ortaç megamix video klip albümü" armağan etmeyen yemekteyiz nil'in sofrasındaki üzüm olsun.

Labels: , , , , , ,

5 comments


Monday, January 5
bir insan 39032 kez "bayılazağm, bayılazağm, bayılazağm" der ise, muhakkak ki sonuç olarak bayılıyor imiş. ben bunu bugün yaşadım. baş dönmesi korkunçluğunda geçen dakikaları hatırlamak dahi istemiyorum.
hastayım. domates çorbamIZI bile ben yapıyorum bebeyim. elleriME sağlık. sonra sen de bana "ama egoeoegoegoegoego" yapıyorsun bir de........noktanoktanokta
asi şey. (л)

Labels: , , , , , , , , ,

10 comments


Sunday, January 4
öyle demeyelim de, şey diyelim. iyi niyetli bir pis. (л)
arzu meselesine gelelim. arzu çok şehvetliydi bu gece. elinde sigara. saçında peruk.
ben de o yüzden kendisine 1 verdim ve de ekledim.
"ben seni değil, rosalindæ'yı görmek istiyorum!!11"
nasıl demişim, iyi demiş miyim?
:pekionededisonrasanahacı?????***:

Labels: , , , , ,

2 comments


Saturday, January 3
egomu şişiren ve adeta patlatan kadın. ne kadar da sıradan ve sevimliyiz. adeta bir pis gibi.
işte bu haberi duyan ünlülerin konu hakkındaki yorumları:
"çok sevdim ikimizi" ferhat göçer
"bu tamamen his işi" ebru yaşar
"bize aşk lazım, bize aşk lazım, ayrılık değil" gökhan özen
"can you feel the rhythm in my heart, the beats going düm tek tek" hadise

Labels: , , , , ,

5 comments


Friday, January 2
hiç gelme şayet bir gün gideceksen 2009.
EĞER (hisişihisişi) bir gün sen de gideceksen.
EĞER bir gün beni yüzükoyun bırakıp terkedeceksen.
hiç gelme de bitsin bu işkence 2009.
bu hisli şarkımı dünyanın en hisli kişisi GiBBS'e armağan etmek istemiyor değilim.
şu anda adeta bir sıpa gibiyim. eved. mesela şu anda Felix Mendelssohn'dan Wedding March'ı dinleyerek, evliliğe olan inancımı tekrar kazanmakla meşgulüm. bence herkes evlenmeli. keşke herkes meşru yollardan çocuk doğursa. gerekirse eşime her gün yemek bile yaparım.

Labels: , , , ,

2 comments


geçmişimin kara lekeleri
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
November 2011
December 2011
January 2012
March 2012