birkaç kötü site. nihaha. ayrıca da kendi biloğumu kendim yaparım. hahayt!
fak feysbuk
tambılır
blogg.se
vkontakte.ru
stumble
okuma sitesi
formspring
imdb
ekşi sözlük
twitter
ask.fm
good reads
deviantart
triancula single listesi
profil
last.fm
eksprensip
limonyak
boş zamanlarımda kendimi sevmiyor değilim.




Saturday, March 31
1- Özünde Çok uyuz bi şarkı olmasına rağmen Just Jack'in "Stars In Their Eyes"ını çok bi sevdim bu ara.

2- Bilgisayarım aşk acısı çekmekte galiba; habire dalıp dalıp uzaklara gitmekte.

3- Bir kez daha üstüme bişey almadan uyumaya kalkışırsam muhtemelen bu blog öksüz kalıcak.

4- Sevgili uyuz Purplehaze, özüne dön; bugünkü gibi gayet konuşkan,gayet komik ve gayet "ahah" modunda ol, hakikaten öle mörül mörül dolaşma , ayrıca ipod'umun ben şeyini şey yapiyim ya, çalışmıyo hala bilion mu :(

Labels:

6 comments


Wednesday, March 21

En bi sevdiğim gruplardan Blonde Redhead'in yepyeni albümü "23" , 23 Nisan'da çıkıyor. Tabi albüm çoktan Emule'e düştü bile; downloadingimde ama vaktim olmuyor açıkçası. Heycanla beklemekteyim. Ama ilk izlenimler, "Falling Man" ve "Elephant Woman" hatta "Magic Mountain" gibi süpper şarkılar içeren 2004 tarihli "Misery Is A Butterfly"ın biraz gölgesinde kaldığı, melankolinin yerini biraz daha mutluluğun aldığı yönde. Hadi Bakalım diyor, boynumu eğmeye devam ediyorum...
Not : Hard Candy süpper bi filmmiş, tam benlikmiş; ordaki kız hakktten süper bi kız; gelecekte çok iyi yerlere gelicek, potansiyel var, hafif piskopat ama helal;87liymiş ayrıca. Neyse; ne diyodum; ha işte Hard Candy'nin sonunda bilin bakalım ne çaldı? Evet, "Elephant Woman". Hafif bi travma geçirdim ve mutlu oldum, filmi zaten sevmişim; ne gerek vardı herkese bahsettirtitrmeye (: Süper. Süper.

Labels:

8 comments


Saturday, March 17
Çok Özür Dilerim;
Ben Böyle Dünyanın İçine Ederim...

Labels:

4 comments


Thursday, March 15
Dün gece 3.30,
Bu gece 3.30
ve mutlu son! Elveda Trojan! Elveda nod641.exe
saolsun arkadaş delirtti beni, ya kardeşim bütün virüs programlarını indirdim ama hakkatten reklam yapmadan geçemicem, Virus Destroyer'ı tek geçiyorum, hakikaten tüm dertlerimden kurtardı beni saolsun. Tekrar hoşgeldim!
Rebirth!

Labels:

3 comments


Sunday, March 11

Sevgili Kreuzer,
Biliyorum bu ara beni çok merak ediyorsun ama işte ben böleyim. Bi süre böle olmalı dedim bi süre böle kendi halimde bıraktım kendimi. Şu anda "ne halim varsa görmekle" meşgulüm bebeğim. Bury The Hatchet'ı buldum arşivimden. Hakkatten tozlu rafımdaydı; hakkatten hafif bozulmuştu. Hayatımın grubuydu The Cranberries. Çocukluktan ergenliğe geçişimdeki ilk tuhaf acıyı paylaştığım duraktı belki de. Beni anlatan ilk şarkıydı "Promises", ilk klipti "The Animal Instinct" İlk albüm kapağıydı uzunca bi süre farkına varamadığım; bişeyleri hep gözüme batan. İlkbaharın sıcağında walkman'imi alıp yazlıkta kendimi dolaştırdığım; kendime adımlar attırdğım şarkıydı "Just My Imagination". Mutluydum onlarla, posterleri vardı 8 sene önce asmıştım 2.eve taşınmadan önce. O yatağın hemen yanıbaşına. Iy. o yatak işte; pis yatak. Kırmızımın nefretle boğuştuğu zamanlarda hep aynı şarkıya, "Shattered"a takıldığım yataktı. Pislik içinde boğuluyordu alkış sesleri. Herkes yalnızdı, içimdeki ben, beni tanıyınca gülümseyebilmişti. Ayaklarımı kesmişlerdi, gülmüştüm. "Le temps Qui Reste" gibi bi ölüm sahnesi mesela, "Dying In The Sun"ya da. Ölümüme güneş şahit olsun, insanların pisliği ölürken beni rahat bıraksın. Ama şimdi? Herkes toprağı kazıp, kazmalarını, küreklerini atsın. Beyaz bayrak çıkarsın herkes. Bağırsın özgürlüğünü çığlıklarla. Çok mu uzak bunlar Kreuzer? Ütopya mı hepsi? Bebeğim, biz kimiz; sen kimsin; ben kimim?
Teşekkürler...

Labels:

7 comments


Friday, March 9
Tesadüfler Part 2. yok artık. Kadıköy'ü Marmara'lılar bastı! Nedir kardeşim bu ya? Geçen hafta Yiğit, bu hafta Deniz? Olmaz böle Şey (: Deniz'le karşılaşmamız da baya komik oldu; yolda yürüyodum, dershanenin oralar bi baktım bi kız; uzun saçlı falan, tanıdık gibi sanki o bana yaklaştı ben ona, ama ikimiz de aynı anda "Acaba" dedik o kadar komikti ki; sonra ikimiz de gülünce direk Deniz boynuma atladı, "Caaan"(: Deniz çok cadıdır, gevezedir ama çok pis akıllıdır, zekidir, kafası ince işlere feci yatkındır, kısaca zehir gibidir, ha bi de feministtir. Bi ara ne şanstır ki Battaniye'yle aynı lisedeydiler de hatta. Daha önce 2 hafta da bizim okuldaydı da sonra ayrılmıştı. Annesi saolsun bütün okulları gezdi kızcağız. Sordum nerdesin diye. tahmin ettiğim gibi direk kız " Hukuk" dedi;güldüm direk çünkü daha ortaokuldayken biliyodum deniz'in hukuk okicanı daha o zamandan belirlemişti hedefini. hırslı kız abi, yakışır ya; helal valla. Yalnız bi an şaşkınlıktan ölücektim; 2-3 dakka sohbet ettik ayaküstü onla da, ve galiba ben konuşkan olmaya başladım ya da çok soru sormaya başladım hayır genelde o sorularıyla insanları uyuz eden bi tipti, yanımda süt dökmüş kedi gibydi, hakkatten saçlarını nebilim sarıya falan boyasaymış (ıyyy(:P ) hayatta tanıyamam. acaip sessiz, ve şaşlıcak kadar kibardı. nereye gitti isyankar feminist ruhun deniz? (: valla ne diyiyim, yakında sırayla tüm o eski sınıfı görürsem orda burda hiç şaşırmam zaten baya kişiyi de gördüm şugüne dek, tesadüf olmasa gerek bunlar... betül,yiğit;deniz,ceren,sercan,zeynep,berker,efecan,berkay,elif (= öhh :)

Labels:

2 comments


Wednesday, March 7

"görmüyor musun? kabuk bağlamıyor kanattığın hiç bir yaran.hiç bir zaman geri dönmüyor kaybettiğin onca insan.saat 4 olmuş arıyorsun çaresini hüznün kederin.acıdan başka dermanı yok ki boşvermiş bünyenin."



hey bebek; söyle kaç yaşındasın? önemli. onlar diyo ki "yenilmişiz"



özlemişim.iyi geldi elektronik altyapısı şarkıların.

Labels:

2 comments


Friday, March 2

"Sevinç"in bana bıraktığı son hediyeydi. Kitaba yakında başlicam, filmini de bulursam kaçırmam...

Ama Neden?

Niye.

Keşke.

Of.

Evet, yine...

Labels:

7 comments


Thursday, March 1

Labels:

5 comments


geçmişimin kara lekeleri
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
November 2011
December 2011
January 2012
March 2012